tisdag 29 september 2009

tisdag

igår kom första snön! och idag kom första åkningen på snö! var vid ishallen här i malung och åkte lite. Han bara med att ta några åk och värma upp eftersom jag var tvungen att gå hem och duscha sen, dom stängde av vattnet vid 7 i huset jag bor i bara för att rengöra vattenledningarna eller nått.. Men de va kul att få åka lite iaf, lite ovant med snö först, att det gled så bra och att man kunde skära. Men sjukt kul var det! kommer kanske någon bild senare om jag får tag på nått.
Idag har jag också vart en del i skolan, typ 3 lektioner och kollat film på alla så de är slappt! Gymmat har jag också hunnit med! imorgon får ja se om jag orkar upp och gå och simma klockan 6... haha.


en bild från ibörjan av säsongen förra året


later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar