torsdag 20 maj 2010

Grillkväll :)

Eftersom skolan snart är slut, min klass ska ta studenten och vi kommer flytta ifrån varandra kom vi överens dom flesta av oss att försöka umgås och bara ha en sjukt bra sista tid tillsamans! Idag var som starten för det, med grill och mys nere vid älven med några riktigt bra kompisar! här är några bilder som jag och julius aspman har tagit!

















när grillningen var avslutad gick jag, julius, jack och hannes hem till mig, jag och julius visade våran sista upplaga som vi gör, en upplaga som är något helt annat än vad vi brukar göra, men mer om det när den kommer ut här! Vi var väldigt osäkra på om och hur vi skulle släppa den därför behövde vi någon annans synpunkt på den. Just nu är den påväg upp på facebook, tror det är ca en timme kvar av uppladningen, segt internet och en stor fil ;) Den måste göras lite mindre, men det hinner vi förhoppningsvis med imorgon, då kommer den upp på vimeo och diverse bloggar!


later/erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar