torsdag 19 augusti 2010

det börjar komma

Nu börjar det sakta komma, som så många gånger förut, som vanligt vid den här tidpunkten på året, snowboardsuget, börjar bli otroligt sugen på att åka igen nu! Börjar också bli sugen på att träffa folk som jag inte har träffat på länge nu, gamla klasskompisar och kanske det bästa med snowboarden, kompisarna man träffat därifrån.

Det är först nu som jag verkligen känner att jag har tagit studenten, vid den här tiden är jag van vid att packa sakerna och dra upp till malung för ett nytt skolår, men nu blir det inget sånt, iaf inte 100%, lite lär jag ju vara där för att göra klart det sista som jag inte han med, men jag kommer inte att träffa alla som förut. Fast jag ska inte klaga, jobb jag trivs bra på, och ser fram emot en vinter som jag tror kommer att bli otroligt bra!

fgk3 upplaga 4 the final edition from fgk3 on Vimeo.



Såg den här filmen för ett tag sen, den som jag och julius gjorde som avslutning på vårat projektarbete, ni har säkert sett den förut, men den känns lämplig att lägga upp med det jag nyss skrev.


later/ ErikF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar