lördag 13 november 2010

street fight

Var sjukt kul! bra åkare, bra kompisar, ganska mycket folk som var och kollade och åkningen gick sjukt bra till och från! Jag lyckades ta mig till final efter lite strul i kvalet då åkningen gick lite fram och tillbaka. Väl i finalen var det 6 st som gick vidare från kvalet. I finalen möttes alla åkare i head to head, ochd en som körde sämst i varje heat slogs ut. Till slut var det jag och einar från island som stod i sista head to headen. Egentligen var det bara ett head to head åk, men vi var så jämna så domarna kunde inte bestämma vem som vann av oss, så vi fick köra ett till åk. Snacka om att man var nervös då! Slutade iaf med att einar missade lite och jag satte mitt åk perfekt så jag vann!

Sjukt glad och förvånade över det.

Här är några bilder som mamma och pappa tog.





later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar