fredag 7 januari 2011

mot falun

drar hem till falun imorgon bitti, skulle egentligen gjort det nu ikväll, men när jag kom hem från backen låg det avier från posten, där jag tydligen hade väskor från dakine att hämta. Så drog ner dit och hämtade dom, men det gjorde att jag missade bussen, så tar en imorn istället.
dom nya väskorna, packade och klara.

I backen var det sjukt kul idag, kan nog ha varit bland dom bästa dagarna här uppe nu, på förmiddan var det lite halvkasst, dålig sikt och mjukt mellan hoppen, därför lite svårt med farten ibland, så då körde jag och niklas askmyr railsen och boxarna och lite andra grejer i lines. På eftermiddan klarnade det upp och det blev sjukt bra i hoppen, och inte blev det sämre av att man hade bra åksällskap, så blev lite nygammla trick, bland annat fs 3 på tåmacka, som jag inte gjort på sjukt länge men är sjukt kul!


bra väder mot slutet på dagen!

later/ erik f


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar