lördag 19 mars 2011

nitro snow fight

var sjukt kul! Shit vilken bra dag! Som vanligt när det är tävling så hade jag svårt att hålla borta fjärilarna, men det gick hyffsat ändå. Det började med träningen, där gick det verkligen sjukt bra, har kanske aldrig åka så bra snowboard på en träning för tävling. Sen vidare i kvalet gick det lite till och från, men satte några trick som kändes sjukt bra, och jag kvalade in till finalen som 2a. sjukt kul, väl i finalen var det head to head, och jag var så peppad i första omgången, så istället för att ta det säkert och köra fs 7, var jag sjukt peppad och satsade fs 9 i första åket, flög längre än vad jag tänkt, och i andra gjorde jag fs 1080 men fastnade på tå i landningen och stog på ansiktet, så där var tävlingen slut för min del!

later/ Erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar