onsdag 28 april 2010

piststilen day one

Gick inte riktigt som planerat, det är väl ungefär den bästa komentaren jag har. Körde skit på träningen så tänkte att jag skulle börja lugnt på kvalsessionen, och gick väl bra i början, laddade på i cornern och fick highest air där ett tag, men på fjärde åkte kraschade jag bort min dag... Skulle göra nosebonk på en tunna, och fick nog det värsta hugget jag vart med om, Flög rakt ut några meter och landade på magen, med armbågen rakt in i magen på mig själv. Tappade luften och var helt borta ett tag. Tror inte att jag har brytit några revben eller nått annat allvarligt, men det gör ont lite då och då. Får se om man kan åka här uppe i slutet på veckan!

Blev inge final för mig då jag bara kunde köra några åk, och kvalsessionen var 2 timmar lång.

later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar