måndag 5 april 2010

snow fight och vårhäng med secondhands!

snow fight tävlingen var sjukt kul! bra väder, bra åkning och en bra park att åka i, kan inte bli så mycket bättre! Kvalet gick lite sådär i början, kändes lite konstigt att åka, vet inte riktigt varför, kanske för att jag åkt med mycket mjukare bräda dagen innan, men efter några åk kom jag igång och satte några bra åk, bl annat fs7, sw5 och fs3 shift shifty, testade också swbs9 två gånger men hoppet var lite för litet tyckte jag för att kunna sätta ner det bra. Det räckte iaf till final, där det var head to head. Jag tog mig till semifinalomgången där, och blev utslagen av max som senare vann tävlingen! Sjukt kul dag som avslutades med en bra efterfest!

varhäng med secondhands, åkte dit för att åka runt lite och bara chilla, men det var sjukt kul att åka med alla och bra set up, så det blev faktist att ladda på en del, tror inte att jag har kört så bra på rails iår, sjukt nöjd med min åkning!

förhoppningsvis kommer jag över lite bilder så småningom så att jag kan lägga ut nått här, har inge bilder alls från helgen nu...

imorn blire upp till malung!

later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar