lördag 31 oktober 2009

falun

tjena tjena, sitter hemma i falun nu, och ska snart käka hemmagjord pizza. Det är nog en av dom bästa sakerna med att komma hem, att få käka mammas och pappas hemmagjorda mat.

I torsdags var jag i sandviken och körde sandviken city railjam, det gick bra, satte det jag ville och är nöjd. Gillade inte set upen nå vidare men de va ju lika för alla. Tyvär räckte det inte till final men deet var kul att vara där och kolla på.

I fredags var jag in på vårdcentralen i falun och tog vaccin för svininfluensan, så nu lär man ju klara sig från den och inge biverkningar heller som tur är! Efter att jag tagit den så jobbade jag lite och drog slang till ett husbygge som en av mina "grannar" här hemma håller på med. Skönt att komma hem och jobba lite istället för att bara sitta i skolan.

Idag, lördag så har jag inte gjort så mycket, var vid lugnet i falun och körde lite rails där, eller körde box iaf. Gick bra att köra, och en del kul folk var där så det var kul. Satte också lite nya trick :)

Imorgon söndag bär det av med tåg upp mot malung igen. Inte så långt kvar tills vintern börjar på riktigt nu för hoppningsvis!

Jag har inte hittat nå bra bilder från railjamet i östersund, därför det inte har kommit upp några, får se om jag hittar några från sandviken, hittar jag nå så länkar jag dom eller lägger upp.
Nu lär jag dra och käka pizza!

later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar