onsdag 28 oktober 2009

studsmatta

Tjena, kom hem från våran träning för ett tag sen nu, har precis käkat och nu väntar jag på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att gå ner till tåget och ta mig mot falun:)

På träningsschemat idag stod det studsmatta, något som vi har haft väldig lite här uppe, tror det var våran andra gång sen vi började här för lite mer än 2 år sen. Jag var väl inte så peppad, eftersom jag inte är så van med studsmattan här, men efter ett tag så blev det sjukt kul och körde igenom lite olika trick och lekte lite. Våran tränare Per Edvall hade med sig sin kamera och fotade lite. Här ser du resultatet av några hopp :)



bs air




crail




Sideflip tror ja att det är :P bilden är tagen snett underifrån så det ser lite konstigt ut;)

får se om det kommer några flera bilder senare, om jag får några av min vän julius aspman som också var där med sin kamera och tog lite bilder:)


nej nu lär ja dra mig ner mot bussen

later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar