tisdag 8 december 2009

bad!

Vart på badhuset idag. Jag åkte dig tillsamans med julius, markus och granis direkt efter skolan. Väl där blev det att simma runt lite och hoppa trampolin. Så sjukt kul att hoppa trampolin, även om det är sketchy i malung då det är så smalt till kanten på bassängen. Jag tränade lite olika volter och sånt.


Fick väskorna och allt annat från dakine igår som jag beställt. Vill du kolla in dakines grejer kan du surfa in på www.dakine.com!

På fredag drar jag mig upp mot stöten, ska dit för att köra en uppvisning på deras big air bag med några andra från malungs freeridegymnasium! Blir nog sjukt kul som vanligt uppe på deras uppvisningar. Sen under helgen blir det att vara hemma i malung och shredda kläppen, dom öppnar nu till helgen så det blir nog sjukt kul!


Imorgon är det åkdag med skolan, så förhoppningsvis blir det bra väder, och förhoppningsvis kan jag bjuda på nå bilder eller liknande från dagen!


Later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar