lördag 5 december 2009

lindvallen skidtest!

Har vart i lindvallen nu i två dagar, och blir en till imorn, sen åker jag hem till malung igen. Under dom här två dagarna har det snöat mycket, och snöar nu så förhoppningsvis finns det lite puder i backen imorgon bitti.

Idag hade dom ockås en tävling i railarenan, som jag var med och körde. Det började med en session på en timme på alla features, några boxar, en rail, en trapp med en downrail, down-flat-down och en box, sen fanns det också en wall-ride som jag gillade. Efter en timme blev det en best tricktävling på trappen, med pris för downrailen, down-flat-downen och boxen. Jag körde mest på railen och sjukt nöjd med min åkning där, men tillslut var det skidåkaren hampus öhlin som vann best trick på downrailen. Här kommer en bild på trappen. hittar jag bilder från tävlingen som är bra lägger jag ut dom så småningom.



Later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar