torsdag 10 december 2009

random

Åkdagen igår var riktigt bra! Tror inte att jag har åkt så bra snowboard i år som jag gjorde då, hoppas att det håller i sig. Körde ganska lugnt och koncentrerade mig på att verkligen köra bra. Gjorde lite 7or och lite olika 5or. Sen mot eftermiddagen började det dra in mer och mer dimma så vi bestämde oss att ta bussen som enligt busschauffören skulle gå 1330. När vi kom dit till bussstoppen såg vi att det inte alls går nån buss då, den turen börjar gå vid lucia. Så då hadae vi ca 2 timmar att döda, och det gjorde vi med att filma massa introgrejer till våra filmer senare i vinter. Tror att vi fick mycket bra material!

Idag har jag vart till skolan en sväng, sen har jag städat och packat. När packningen och städningen är klar blir det dags att plugga, känns som att vi har så sjukt mycekt att hinna klart med innan jul, men när jag tänker efter kommer jag typ inte på nånting som ska vara klart.


over and out/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar