lördag 27 februari 2010

kval piststilen by ripcurl!

Var i kungberget strax utanför gävle idag, och körde kval till piststilen by ripcurl. Vädret var ganska dåligt, dimmigt så det var svårt att se bra och blåsigt till och från, men ändå sjukt kul! Kvalet gick bra till och från, jag hade svårt att hitta rätt fart, ibland kom jag långt ibland kort... men tog mig till final iaf :) I I finalen gick mitt första åk bra, men flög lite långt i båda hoppen så tog ont i mitt knä. Jag var ganska nöjd med det åket så det fick räcka för mig, och det åket räckte till en tredjeplats :) Så fick lite kläder, lite hörlurar och 1000 kr så det var kul!

Här är lite bilder som visar hur det såg ut idag, och fler bilder kommer så fort jag fått tag på dom.
första hoppet

andra hoppet

landningen på andra hoppet

wallriden



later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar