onsdag 25 november 2009

onsdag!

Sitter och har tagit paus i packandet och tänkandet för vad jag ska ha med mig upp till sälen imorn. Jag tycker inte om att packa asså, det kan vara bland det värsta som finns, alltid när man tror att man är klar kommer man på nått mera som man borde ha med sig och alltid är det nått man har glömt. Veckan här i malung har iaf vart slapp, ovanligt slapp känns det som. Det enda som kan räknas till att det har hänt nått är roadtripen jag, ludde, fille och zebbe gjorde igår. Vi drog först till borlänge för att köpa nå sladdar till fille, sen käka på max! Sen vidare mot falun och luddes lägenhet för att hämta en bräda och lite andra saker.

Aja, nu lär jag dricka upp kaffet och packa klart så jag slipper göra det inatt! later/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar