lördag 28 november 2009

skidtest och tävling

Skidtestet här i tandådalen flyter på. Idag har det varit riktigt mycket folk i backen, så det var kul, fast då höll inte snön så bra men det är kul ändå.

Körde första tävlingen för säsongen nu också, är helt nöjd med min åkning då jag inte åkt mycekt innan, iaf inte och hoppat, plus att jag brukar köra som skit på tävlingar. Satta iaf fs7 bra och fs9 med en liten miss i landningen, ville göra fs 1080 också, men fick ett slag i kicken när jag testade och det blev inte som planerat så den blev skrotad och ont i en arm som resultat. Det var sjukt kul att se tävlingen och många som körde på stort!

Imorgon ska jag försöka filma lite och fota om hoppet funkar och om vädret tillåter så ni får några bilder och kanske nå filmklipp.


du kan se lite bilder från fredagens railjam och du klickar här. Bild nr 13 är en bild av mig under en bs air med nya santa cruz brädan.


Ha det gött/ erik f

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar