söndag 8 november 2009

oooh man!

Snowboard kan vara absolut det roligaste och bästa som finns! Vart uppe i tandådalen nu i tre dagar och åkt, första dagen gick inte liften utan gick upp hela tiden, dom två sista dagarna har stolliften och knappliften gått. Trodde att man skulle vara mindre trött när man slapp gå men så vare inte, är helt slut nu efter all åkning! Så sjukt kul verkligen att få åka igen. Har inte blivit några bilder, men det spelrar nog inte så stor roll heller då vädret inte har vart det bästa, bara regn och dimma hela tiden, men kul äre ändå:)

för att göra det lite roligare när jag inte har nån bild att dela med mig så lägger jag en länk till en av mina spotify-listor, får den som vill lysna på det jag lyssnar på ;) vill du höra vad jag brukar lyssna på i backen eller när jag inte gör nått så klicka här


later/ erikf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar