måndag 23 november 2009

WINTERJAM

Tjena, hemma i malung nu efter en helt sjukt kul helg. Var nere på Winterjam för att kolla tävlingen och hänga ut med sponsorer och liknande. Kan säga att det var en av dom roligare dagarna på länge, och längtar till nästa helg för då smäller det högt uppe i tandådalen och deras skidtestarhelg. Om du är i närheten tycker jag verkligen att du ska ta dig dit! Här kommer lite bilder från helgen.


Stort grattis till mina vänner i CCP, som vann FREERIDE VIDEO AWARDS i kategorin best perk/jibb. Om du inte har sett deras bidrak kan du kolla det HÄR!


Inne i tältet där jag stod som bland annat borka visade upp sina grejer i kunde man tävla med att designa sin egen mössa och få den producerad av borka! Sjukt mycket folk kom under dagen och testade sina designkunskaper och lyckan.

Sen var det dags för Henrik Harlaut att komma till tältet där jag stod för att skriva autografer. Har nog aldrig sett så mycket folk stå och trängas på en sån liten plats förut.


Efter det var det dags att kolla in finalerna, som bjöd på bra underhållning och åkning. Jag måste nog säga att skidfinalen var mest underhållande, synd bara att vi inte fick nån svensk på pallen i varken snowboard eller skidor. När finalerna var slut var det dags att plocka ihop allt och bege sig hemåt falun.

Hoppas vi syns i tandådalen nästa helg! later/ erik f


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar